Brak produktów w koszyku.

Adres

Chmielna 112 klatka B lokal BU3, 1 piętro. 80-748 Gdańsk | obok Polka Pilates



POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU INTERNETOWEGO
Klinika Glowvity

Drogi Użytkowniku!
Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, byś w czasie korzystania z naszych usług czuł się
komfortowo. Poniżej prezentujemy najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania
przez nas Twoich danych osobowych oraz o plikach cookies, które są wykorzystywane przez
nasz Serwis. Twoje dane są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z
dnia 10 maja 2018 r. (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), zgodnie z przepisami Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako
„Rozporządzenie RODO”) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18
lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 344).

  1. Administrator danych osobowych.
    Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu (dalej Administrator), czyli
    odpowiedzialnym za zapewnienie bezpieczeństwa Twoim danym osobowym jest:
    {administrator-danych} prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Klinika Glowvity, z
    siedzibą w: Chmielna 112, 80-748 Gdańsk, NIP:, REGON, adres e-mail: wpisaną do SĄD.
  2. Podstawy przetwarzania danych.
    1) Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy
    spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków:
    a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w
    jednym lub większej liczbie określonych celów,
    b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane
    dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem
    umowy,
    c) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
    Administratorze,
    d) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów
    realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią.
    2) Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora wymaga każdorazowo zaistnienia
    co najmniej jednej z podstaw wskazanych powyżej. Konkretne podstawy przetwarzania
    danych osobowych użytkowników Serwisu przez Administratora są wskazane niżej.
  3. Cel przetwarzania danych.
    1) Cel przetwarzania danych wynika z działań podejmowanych przez użytkownika Serwisu
    oraz Administratora.

2) Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:
Cel przetwarzania danych
Podstawa prawna przetwarzania i okres przechowywania danych

Umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie,
zmierzające do jej zawarcia.
Artykuł 6 ust. 1 lit. a) i lit. b) Rozporządzenia RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła
zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, i/lub przetwarzanie jest niezbędne do
wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na
żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy).

Dane przechowywane są przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania bądź
wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy lub do momentu cofnięcia udzielonej zgody.
Marketing, w tym marketing bezpośredni.
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub
przez stronę trzecią) i Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (osoba, której dane
dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Administratora w
celach marketingowych).

Dane przechowywane są przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu
realizowanego przez Administratora, gospodarczej. Administrator nie może przetwarzać
danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu
w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą. W przypadku danych przechowywanych
na podstawie zgody, dane przechowywane są do momentu wycofania przez osobę, której
dane dotyczą, jej zgody na dalsze przetwarzanie tych danych w podanym wyżej celu.
Korzystanie ze strony Serwisu Internetowego i zapewnienie jej prawidłowego
działania.
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na
prowadzeniu i utrzymaniu strony Serwisu Internetowego).

Dane przechowywane są przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu
realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia
roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej
przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy
prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń
związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata).
Prowadzenie statystyk i analiza ruchu w Serwisie Internetowym.

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na
prowadzeniu statystyk i analizie ruchu w Serwisie Internetowym celem poprawy jego
funkcjonowania i/lub zwiększenia zasięgu świadczonych usług).

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu
realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia
roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej
przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy
prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń
związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata).
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, obsługa prawna
Artykuł 6 ust. 1 lit. c) i lit. f) Rozporządzenia RODO (przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze i/lub przetwarzanie jest
niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora).

Dane przechowywane są przez okres 5 lat, licząc od początku roku następującego po roku
obrotowym, którego dane dotyczą i/lub przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu
realizowanego przez Administratora.
3) Podanie danych jest dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do
zawarcia umowy.
4) Skutkiem niepodania danych może być brak możliwości korzystania z wszystkich
funkcjonalności Serwisu Internetowego, w tym:
a) brak możliwości zarejestrowania się w Serwisie,
b) brak możliwości otrzymywania informacji o webinariach, szkoleniach, konferencjach i
promocjach.

  1. Odbiorcy danych.
    1) Dla prawidłowego funkcjonowania Serwisu Internetowego konieczne jest korzystanie
    przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych (np. dostawca oprogramowania).
    Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy
    zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i
    organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło
    prawa osób, których dane dotyczą.
    2) Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji
    danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego
    zrealizowania.
    3) Dane osobowe Użytkowników Serwisu Internetowego mogą być przekazywane
    następującym odbiorcom:

a) podmiotom obsługującym płatności i podmiotom zapewniającym doręczenie zamówienia –
w przypadku Użytkownika dokonującego zakupu towarów oferowanych przez Serwis,
b) dostawcom usług zaopatrującym Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne
oraz organizacyjne. Mowa o dostawcach oprogramowania komputerowego do prowadzenia
Portalu Internetowego, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy
oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Administratorowi,
c) dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi
wsparcie księgowe, prawne lub doradcze. Administrator udostępnia zebrane dane osobowe
Użytkownika wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz
w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z
niniejszą polityką prywatności.

  1. Prawa osoby, której dane dotyczą.
    1) Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich
    danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma
    prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia
    swoich danych. Szczegółowe warunki wskazane są w art. 15-21 Rozporządzenia RODO.
    2) Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a)
    lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia RODO, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym
    momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
    podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    3) Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do
    organu nadzorczego w sposób oraz trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO
    i prawa polskiego. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
    Osobowych.
    4) Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw
    a) z przyczyn związanych z Jej szczególną̨ sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Jej
    danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych
    interesach realizowanych przez administratora), w tym profilowania na podstawie tych
    przepisów – jeśli ma to zastosowanie,
    b) jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym
    profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem
    bezpośrednim.
    5) W celu realizacji uprawnień, o których mowa w niniejszym punkcie polityki prywatności
    można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości
    pisemnie pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie polityki
    prywatności.
  2. Pliki Cookies w Serwisie
    1) Pliki Cookies (ciasteczka) to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych,
    wysyłane przez serwer.
    2) Nasz Serwis, jak większość witryn internetowych, korzysta z plików cookies. Pliki te:

a) zapisywane są w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.),
b) umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji Serwisu,
c) nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia.
3) Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
a) usunąć pliki cookies,
b) blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości
4) W Serwisie Cookies wykorzystywane są w celu:
a) zapamiętywania informacji o Twojej sesji,
b) statystycznym,
c) marketingowym,
d) udostępniania kluczowych funkcji Serwisu.
5) Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w
Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki.
6) Jeśli nie wyłączysz wykorzystywania plików cookies w ustawieniach przeglądarki, oznacza
to, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.
7) Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, możesz kontaktować się z Administratorem
poprzez przesłanie stosownej wiadomości